Spletna stran

Vsak obiskovalec vaše spletne strani si želi z največ 2-3 kliki priti do odgovora in vsebin, ki jih išče. Torej pri pripravi in oblikovanju spletnih strani morate pomisliti predvsem na sledeče:

  • Dobro strukturo osnovnega menija in podmenijev, da je sprehajanje po spletni strani enostavno in pregledno
  • Vizualno privlačno in predvsem zelo slikovito spletno stran
  • Da želi uporabnik primarno brati o rešitvi svoje težave/problema in ne o vas in vaši zgodovini
  • Da mora uporabnik vedno imeti na vpogled celoten meni in možnost priti na začetno stanje
  • Da optimizacija spletne strani vključuje tako vsebinsko, kot tudi tehnično optimizacijo

Kljub temu, da imate zelo lepo, uporabniku prijazno in optimizirano spletno stran, še to zdaleč ni dovolj, da ste visoko uvrščeni na brskalnikih! 

Spletna stran je živa zadeva in jo morate ves čas ažurirati, vsekakor pa se morate aktivno posluževati tudi spletnega marketinga s katerim boste obiskovalce privabili, da obiščejo vaš spletni naslov!

E-novice

Dandanes smo se že navadili, da nam podjetja, katerih kupci smo, vsak teden ali vsaj na 2 tedna pišejo. Od vsebine, rubrik e-novic (newsletter) je odvisno koliko vaših kupcev bo e-novice tudi odprlo (open rate). Avtorji takšnih novic morajo ves čas spremljati odzivnost in si prizadevati za čim zanimivejšo, pestro in uporabniku koristno komunikacijo.

O čem pa lahko pišete vašim kupcem? Če verjamete in zaupate v koristnost vašega izdelka je edina meja vaša domišljija. E-novice lahko uporabimo za:

  • Predstavitev novosti in načinov uporabe
  • Koristne nasvete
  • Kot povabilo na dogodke, sejme
  • Posebne ponudbe
  • Nagradne igre
  • Analize zadovoljstva
  • Pošiljanje receptov
  • Sporočanje o vaši družbeni odgovornosti, dobrodelnosti, prejemu nagrad, certifikatov
  • ……. 

Socialna omrežja

Zaradi hitrega vsakodnevnega tempa življenja se vedno večji del komuniciranja dogaja v elektronskem svetu, se pravi na socialnih omrežjih. Če še vedno dvomite ali vaše podjetje potrebuje facebook stran, ali se splača uporabljati linkedin in druga podobna omrežja, je odgovor enostaven – poskusite in boste videli! 

Ne priporočamo pa vam, da si ustvarite profil in potem enkrat na mesec nekaj objavite. 

Če nimate razpoložljivega kadra, če nimate časa ustvarjati novic, potem vam lahko pomagamo mi! Objavljati morate vsaj 1-2 novici na teden. Ste zmožni to storiti sami, ali potrebujete pomoč? Tudi facebook bannerji so veliko lepši, če so oblikovani profesionalno.

Naši projekti

Oglejte si naše reference. S klikom na posamezno galerijo si lahko ogledate več.