Verus klicni center - vsak klic je priložnost!

Stranke so vaše največje bogastvo.

Ravnajtez njimi kot z najboljšim prijateljem: povprašajte jih po dobrem počutju,zadovoljstvu, željah. Obveščajte jih o novostih in zanimivostih, motivirajtejih za nakup in nagradite za zvestobo ali vsaj recite "Hvala!".

Prevzamemo vaše klice (dohodni klicni center)

Vsak osebni stik stranke z vami, četudi gre za reklamacijo, je priložnost, da jo spoznate in emocionalno bolj navežete na vašo blagovno znamko. S profesionalnim klicnim centrom, izkušenimi operaterji in večletno prakso vam pomagamo:

  • razviti vaš servis strank, 
  • podpreti vašo prodajo ob povečanem obsegu dela, 
  • sprejemati klice vaših strank (tudi izven vašega delovnega časa),
  • registracije za seminarje in prireditve.

Poleg sprejemanja klicev lahko za vas razvijemo tudi celoten servis strank, od obdelave pošte, naročil pa vse do reševanja reklamacij. Poskrbimo pa tudi za usposabljanje in izobraževanje vašega klicnega centra. 

Izognite se fiksnim stroškom lastnega kadra in najemite nas, zunanji servis strank!

Hiter stik do novih kontaktov (izhodni klicni center)

Naši agenti v izhodnem klicnem centru znajo postavljati prava vprašanja, oceniti potrebe, razumeti stranko in predstavit ponudbo in na koncu seveda tudi prodati. Kakovost klicnega centra zagotavljamo z rednim izobraževanjem naših operaterjev na različnih področjih in profesionalnim pristopom.

V odhodnem klicnem centru lahko izvedemo katerokoli storitev:

  • dogovarjanje terminov,
  • skriti kupec,
  • telefonska prodaja,
  • reaktivacija strank,
  • tržne raziskave in ankete,
  • zbiranje podatkov, posodobitev in ažuriranje baz,
  • oblikovanje prodajnih pisem, telefonskih scenarijev, 
  • razpošiljanje e-mail ali SMS sporočil,
  • follow-up akcije in preverjanje zadovoljstva,
  • cold-calling akcije,
  • welcome calling - klici dobrodošlice.

Pripravljeni smo na vse vaše B2B in B2C kampanje. Z našim klicnim centrom bomo poskrbeli za razvoj dobrih odnosov z vašimi strankami. 

38

delovnih mest v klicnem centru

156

uspešnih telemarketing kampanj

2568

dohodnih in odhodnih klicev na dan