Ravnajtez njimi kot z najboljšim prijateljem: povprašajte jih po dobrem počutju,zadovoljstvu, željah. Obveščajte jih o novostih in zanimivostih, motivirajtejih za nakup in nagradite za zvestobo ali vsaj recite "Hvala!".
Vsak osebni stik stranke z vami, četudi gre za reklamacijo, je priložnost, da jo spoznate in emocionalno bolj navežete na vašo blagovno znamko. S profesionalnim klicnim centrom, izkušenimi operaterji in večletno prakso vam pomagamo:
Poleg sprejemanja klicev lahko za vas razvijemo tudi celoten servis strank, od obdelave pošte, naročil pa vse do reševanja reklamacij. Poskrbimo pa tudi za usposabljanje in izobraževanje vašega klicnega centra.
Izognite se fiksnim stroškom lastnega kadra in najemite nas, zunanji servis strank!
Naši agenti v izhodnem klicnem centru znajo postavljati prava vprašanja, oceniti potrebe, razumeti stranko in predstavit ponudbo in na koncu seveda tudi prodati. Kakovost klicnega centra zagotavljamo z rednim izobraževanjem naših operaterjev na različnih področjih in profesionalnim pristopom.
V odhodnem klicnem centru lahko izvedemo katerokoli storitev:
Pripravljeni smo na vse vaše B2B in B2C kampanje. Z našim klicnim centrom bomo poskrbeli za razvoj dobrih odnosov z vašimi strankami.
38
156
2568